23 lip 2012

słoneczny wakacyjny post...

Żeby nie było. Uwielbiam wakacje, kocham lato. Jestem zdecydowanie stworzeniem ciepłolubnym. Ale nie "korzystam z lata" w typowy sposób, bo się nie opalam. Już pisałam na blogu że mam bardzo jasną, ba! bladą skórę, i jeszcze wrażliwą, i ciężko się opalającą i cholernie podatną na poparzenia słoneczne, więc po prostu zabezpieczam się wysokimi filtrami :) No i w sumie lubię swoją karnację.
Wiem, wiem, że wśród was znajdą się szczęśliwe posiadaczki skóry która łatwo i szybko się ładnie opala i bez poparzeń, ale, dziewczyny! Jest taka sprawa. Słońce przyspiesza starzenie się skóry. Naprawdę.
Niby wiem o tym od dawna, ale dopiero dzisiaj w filmiku Andrea's Choice zobaczyłam to zdjęcie:
Ten mężczyzna to 69-letni kierowca ciężarówki. Po 28 latach tej pracy, w której lewa strona twarzy była stale bardziej nasłoneczniona, stał się świetnym przykładem dla dziewczyn, które nie chcą przyspieszyć procesów starzenia. Daje do myślenia, hm? ;)

źródło zdjęcia: http://www.sunny923.com/includes/blog/index.php?action=blog&blog_id=1&post_id=2451

1 komentarz:

  1. Ja również się nie opalam. I jestem baaardzo blada :) I lubię to. Chociaż w przeciwieństwie do Ciebie ja akurat nie znoszę lata i żegnam je z ulgą =D

    OdpowiedzUsuń