29 sie 2012

wczorajsza tapeta: złoto-miedziano-jakaś, inspirowana

Po obejrzeniu tego tutorialu LetzMakeup poczułam nieco mniejszą niechęć do cieni w odcieniach pomarańczu. Zawsze byłam święcie przekonana, że kolory z domieszką pomarańczu średnio się sprawdzą na moich powiekach (największe szaleństwo z tym kolorem to była pomarańczowa kreska), ale pomyślałam, że czemu by nie spróbować? Zwłaszcza że moja twarz, która większość czasu jest bardzo blada, oliwkowa ale z przebijającymi przez nią naczynkami (więc też lekko różowa)  jest obecnie nieco opalona, więc jest już po prostu jasno-oliwkowa i taki makijaż będzie bardziej pasował :)
To co wyszło, no cóż, wyszło mniej pomarańczowo a bardziej złoto-miedziano-mdło-i-nijako, no i myślę że obyłoby się bez kreski nad linią rzęs (chociaż nie byłabym chyba sobą gdybym jej nie zrobiła). No i ogólnie srednio byłam przekonana do tego makijażu ale ja nie musiałam się na siebie patrzeć przez cały dzień, haha x)
Poza tym, że makijaż odbiegł od mojego pierwotnego planu, to jeszcze było takie dziwne ostre światło i nie mogłam uchwycić makijażu.
Whatever.
Czemu ja się muszę zawsze tak rozpisać, zamiast po prostu wrzucić te 3 zdjęcia? O.o Trochę zbędna paplanina, cóż, bycie babą chyba zobowiązuje do gadania bez sensu i składu.




Jak się zapatrujecie na makijaże w takich kolorach? Lubicie pomarańcze? A może pomarańcz tylko jako produkt spożywczy? :D

A niebawem recenzja 3 pomadek Golden Rose, które nabyłam ostatnio. Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Makijaż bardzo fajny. Pasuje górna kreska, dolną odpuściłabym sobie. Ładnie Ci w takim makijażu :) i masz bardzo ładny kolor oczu :)
    Ja rzadko robię pomarańczowe makijaże, niestety nie pasują do mojego typu kolorystycznego, a jak już to pomarańcz wpadający w żółty, nie w czerwony, ale taki kolor ciężko znaleźć :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za sugestię :) gdyby nie tutorial, który mnie zainspirował pewnie tak by właśnie było, ale chciałam spróbować :)
      (w normalnym świetle mam oczy bardzo ciemne, że tęczówka niemal zlewa się ze źrenicą - na zdjęciach zwykle wychodzą jaśniejsze x)

      Usuń
  2. Nie przepadam za pomarańczą na oku czy ustach. Ten kolor mi nie pasuje.. Ale Tobie wyszedł naprawdę fajny makijaż. Poza tym nie mogę się napatrzeć na Twoje loki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam nosić kręcone włosy :D własne mam proste jak druty, fajnie czasem coś zmienić :) no i myśli o trwałej towarzyszą mi od dość dawna, ale jakoś nie mogę się zebrać.

      Usuń